KLUBBHUSET

Bilde fra Arkitektgruppen Cubus
Bilde fra Arkitektgruppen Cubus

Klubbhuset ligger i Thormøhlens Gate 40, 5006 Bergen, sentralt i Bergen på Møhlenpris, med utsikt mot fotballbanen og med Nygårdsparken som nabo. Vårt klubbhus er først og fremst til ulike møter og arrangementer i klubben. Men huset kan også lånes og leies ut til private arrangementer for medlemmer.

Dersom det er ledig kapasitet, leier vi ut til eksterne. Eksterne kan reservere maksimalt to måneder fram i tid. Ta kontakt dersom du har et ønske om å leie på: leie@skdjerv.no – leiehenvendelser vil IKKE bli besvart på andre adresser eller telefon.

Lokalet

Vi tilbyr et allsidig utleielokale egnet for en rekke arrangementer som kurs, konferanser, navnefester, konfirmasjoner, minnestunder og mer. Lokalene rommer omlag 30 personer.

Klikk her for å se ledige datoer

  • Lokalet er tilgjengelig for leie alle dager i uken, med prioritering for intern bruk av klubben. Her er våre leiepriser:

    • Gratis for lag tilknyttet Djerv.

    • Aktive medlemmer i Djerv: 1000 kr per dag.

    • Eksterne leietakere: 2600 kr per dag

  • Kjøkken med muligheter for enkel matlaging og servering.

    Toaletter tilgjengelig for gjester.

    Projektor med lydanlegg for presentasjoner eller underholdning.

    Altan med utsikt over fotballbanen

  • Alle som bruker huset må sørge for at det blir forlatt ryddet og vasket.

  • Vennligst sett deg inn i regelverket for leie av klubbhuset før leieoppholdet.

    Ellers, er vår policy at selskapslokalene ikke leies ut til fødselsdager eller lignende arrangementer der jubilanten er under 30 år, og normalt heller ikke til andre typer arrangementer der leietaker er under 30 år.

Regelverk for bruk av Klubbhuset til Djerv

  1. Reservasjoner og betaling:

    • Reservasjoner må gjøres på forhånd og bekreftes skriftlig.

    • Betaling for leie av lokalet må være gjort før arrangementet starter.

  2. Bruk av lokalet:

    • Lokalet skal brukes i samsvar med gjeldende lover og forskrifter.

    • Enhver skade eller ødeleggelse forårsaket av leietakeren må erstattes.

    • Det skal ikke være ferdsel på altanen etter kl. 23:00 for å minimere støy.

    • Vinduer og dører skal holdes lukket etter kl. 23:00 for å minimere støy.

  3. Rengjøring:

    • Lokalet skal forlates i samme stand som det ble mottatt.

    • Leietaker er ansvarlig for å rydde opp etter seg, inkludert søppel og personlige eiendeler.

    • Husk å lukke alle vinduer, ta ned porten til altan og lås altandøren før en forlater lokalet.

  4. Tidspunkt for arrangementer:

    • Arrangementer må avsluttes til avtalt tid for å unngå forstyrrelser for andre brukere.

  5. Antall gjester:

    • Antall gjester må være i samsvar med kapasiteten til lokalet.

    • Overnatting eller annen utvidet bruk av lokalet er ikke tillatt uten spesifikk tillatelse.

  6. Ansvar for sikkerhet:

    • Leietaker er ansvarlig for å opprettholde ro og orden under arrangementet.

    • Sett deg inn i klubbhusets brann og rømningsplan.

    • Bruk av brannfarlige materialer eller farlige aktiviteter er strengt forbudt.

  7. Endringer i regelverket:

    • Utleier forbeholder seg retten til å endre reglene etter behov og informere leietaker om endringene.

Ved å respektere disse reglene bidrar leietakeren til en hyggelig og trygg opplevelse for alle som bruker utleielokalet.